3 huizen Formule
Wij zijn ervan overtuigd dat wanneer wij alle aandacht aan u en uw huis geven wij uw huis beter kunnen verkopen. Wij focussen ons daarom liever op de kwaliteit die wij u leveren dan de kwantiteit. Dit is mooi gezegd, maar wat houdt dat voor u in? Dit betekent dat wij slechts 3 woningen tegelijkertijd in de verkoop nemen. Waarom 3? Omdat wij weten dat wij met maximaal 3 huizen tegelijkertijd volle passie en aandacht per woning kunnen garanderen. Dit noemen wij onze 3 huizen formule.
focus op uw woning
Wij zijn ervan overtuigd dat door de pure focus op uw woning, uw woning beter en sneller wordt verkocht. Zo weten wij zeker dat u onder aan de streep heel blij bent. En dat is weer goed voor ons, er is immers geen betere reclame dan een positieve cliënt! Dat weten wij als familie-makelaarskantoor sinds 1948 als geen ander.
- Volle aandacht voor uw woning
- Volle focus van de makelaar en het team
- Volle aandacht voor potentiele kopers

passende promotie
Om uw woning naast onze volle aandacht perfect te positioneren in de markt is een op uw woning afgestemde promotie nodig.

1: uw huis leren kennen!
Want niks is zo belangrijk dan dat de makelaar uw huis kent. De makelaar moet tenslotte exact weten welke aspecten uw woning uniek maken om alle potentiele kopers met volle overtuiging te kunnen meenemen door uw woning. Het is aan de makelaar de taak om de potentiele koper tijdens de bezichtiging het gevoel te geven dat hij/zij er al woont en het huis én de plek eigen maakt.
2: unieke film en foto rapportage
Nadat wij uw huis hebben leren kennen plannen wij het maken van de film en foto’s in. Dit wordt zorgvuldig en volledig gericht op de unieke aspecten van uw woning. Ligt uw woning dicht bij een bos, aan vaarwater, heeft het een gave leefkeuken of is het juist heel praktisch? Wij zorgen dat deze aspecten de rode draad zijn in de presentaties zodat de potentiele kopers al worden meegenomen in de woning.


3: beeldende tekst
De tekstuele promotie maakt het mogelijk om zaken extra te belichten die minder goed op beeld vastgelegd kunnen worden. Denk daarbij aan een opdeling van een slaapkamer, mogelijkheid tot balkon of de beschrijving van een indrukwekkend entree. Des te belangrijker het is om ook hier een gedegen plan te hebben en de rode draad terug te laten komen.
3 fase Marketing plan
Volle aandacht en een passende promotie is niks zonder de juiste markt aan te boren. Dit doen wij in 3 uitgedachte fases, voor een optimaal resultaat.
Socials: Voordat uw woning op de woningaanbod sites geplaatst wordt verspreiden wij deze eerst op de socials middels verschillende teasers. Hierbij maken wij gebruik van de beschikbare data. Door deze teasers creëren wij beweging en reuring omtrent uw woning. Vrijwel altijd krijgen wij bezichtingsaanvragen na het plaatsen van enkel deze teasers.
Uitwisseling programma: Na het plaatsen op de socials wordt uw woning vrijgegeven binnen het makelaarsuitwisselingssysteem. Zo worden op realtime basis alle makelaars uit de omgeving op de hoogte gebracht en hun zoekers, mensen met een aankoopmakelaar.
Woning sites: Als derde fase wordt uw woning vrijgegeven op de bekendere publieke sites. Dit kunnen afhankelijk van uw woning en doelgroep ook andere site zijn dan de bekende “oranje” site.
Klinkt het als een plan? Maak een afspraak met een verkoopmakelaar!
Recensies
Ervaringen vertellen het meest. Bekijk onze onafhankelijk recensies, we zijn er best een beetje trots op.